Rentak Timur Vanilla

Tuesday, April 03, 2007

NATPRO 2007







7 Comments:

At 11:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Terima kasih kepada kakitangan RTSB yang peramah dan memberikan penerangan secara terperinci mengenai tanaman vanila.

Saya amat berminat untuk menyertai projek tanaman yang dianjuarkan oleh pihak RTSB. Ini kerana RTSB menyediakan bimbingan secara berterusan.

Perjanjian beli balik oleh pihak RTSB juga amat menarik pada pandangan saya, kerana ini menunjukkan RTSB bersungguh-sungguh membantu petani dalam menjayakan projek tanaman vanila.

 
At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said...

SAYA SUNGGUH BERMINAT DENGAN TANAMAN VANILLA NI,BOLEH SAYA DAPATKAN KETERANGAN LANJUT?

 
At 8:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Rugi tak tanam vanila ni, pulangannya lumayan..modal jeee

 
At 5:33 PM, Blogger vanilla man said...

Encik Sharif tolong talipun 03-42526588 dan berakap dengan Suraya. Pasti dia boleh memberikan semua keterangan tentang vanila.

 
At 4:00 AM, Blogger kingcobra said...

saya baca metro pagi tadi ada cerita pasal RTSB minat sangat nak tau lebih lanjut.
saya ni kerja kat JB asal lanchang,bila buka web RTSB ada ladang kat lanchang,kg mana tu?

 
At 6:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Saya sarankan sesiapa yang berminat untuk menanam, sila hubungi En Rashid di talian 03-42526588. Beliau banyak membantu saya semasa dalam informasi dan sekarang saya telah bersedia untuk menanam sebanyak 2 ekar. Terima kasih En. Rashid.

 
At 12:05 AM, Anonymous Anonymous said...

mengapa tidak:)

 

Post a Comment

<< Home